سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس از تهیه و توضیع 5 هزار کتاب کودک و نوجوان با موضوع پیشگیری از آسیب های احتماعبی در سطح منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یوسف داداش زاده افزود:این کتاب ها با موضوع جرائم، اعتیاد، ایدز، تغییرات روحی و جسمی نواجوانی، روانگردان ها و نقش تربیت دینی در یشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری مرکز ملی مطالعات تهیه شده است.

وی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را از اولویت های برنامه های اجتماعی منطقه آزاد ارس بیان کرد و افزود: برگزاری سمینارها و کارگاه های مکمل برای دانشجویان، دانش آموزان و والدین در راستای توانمند سازی جامعه محلی و تقویت روحیه مشارکت در روند توسعه منطقه مهم و ضروری است.

داداش زاده خاطر نشان کرد مناطق آزاد به عنوان پایلوت توسعه در کشورها محسوب می شوند و برای تحقق اهداف و برنامه های تدوین شده فرآیند توسعه این مناطق علاوه بر ابعاد اقتصادی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به لزوم توانمند سازی اقشار مختلف مردم از جمله جوانان و نوجوانان، آگاهی والدین با جنبه های مختلف تربیت کودکان و نوجوانان را یک نیاز جدی خواند و گفت: آشنایی خانواده ها با آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آن در صدر برنامه های مدیریت اجتماعی سازمان قرار دارد.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.