منطقه آزاد ارس با عنوان "صنعتی ترین منطقه آزاد ایران حاصل 24 ماه تلاش دولت تدبیر و امید" در هفتمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري کشور حضور دارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛این نمایشگاه باهدف توسعه تبادلات اقتصادي با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور و مدیرعامل منطقه آزاد کیش آغاز به کار کرد و تا21 آبان ماه برپا می باشد.

منطقه آزاد ارس نیز با عرضه نمونه محصولات تولیدی کارخانجات بصورت فیزیکی و تصویری، انتشارات حوزه سرمایه گذاری و معرفی تولیدکنندگان برتر و همچنین کتاب سند تدبیر و توسعه ارس و کانترهای تخصصی مذاکره در این نمایشگاه حضور دارد.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی، تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی، توسعه و انتقال دانش و فناوری های روز جهان از اهداف برگزاری این دو رویداد مهم اقتصادی در جزیره کیش است.

در این دو رویداد اقتصادی 185شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، هلند، انگلستان، آلمان، فرانسه، امارات متحده عربی، چین، کانادا و همچنین نمایندگان، سرمایه گذاران و مدیران 40 شرکت خارجی در حوزه بانک، بورس و بیمه در فضایی به مساحت 21 هزار متر مربع و در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش حضور دارند. همچنین 11 سفیر از کشورهای تونس، پاکستان، اردن، ویتنام، قرقیزستان، سوئد، مصر، اندونزی، عراق، عمان و افغانستان در این دو نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.