مدیرکل صداوسیمای مرکزلرستان امروزدرجمع عوامل باشگاه خبرنگاران جوان لرستان ازاعتماد به عنوان بزرگترین سرمایه رسانه یادکرد وافزود:رسانه ها باید از اعتماد مردم و مخاطب به عنوان بزرگترین سرمایه حفاظت و مراقبت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازوند سرعت ، صحت ، دقت و جامعیت را از ویژگی های خبر یاد کرد و افزود: خبرنگاران باید دقت و صحت را فدای سرعت نکنند و در عین حال در انعکاس خبر ها و رویداد ها بی طرف باشند.

دراین دیدار که جمعی از معاونان صداو سیمای مرکز لرستان حضور داشتند.

مدیر کل صداو سیمای مرکز لرستان باعث رضایتمندی 98 درصدی مخاطبان از برنامه های صداوسیمای مرکز لرستان را نتیجه تلاش همه ی کارنان این رسانه دانست و افزود صداو سیمای لرستان نقش ارزنده ای در توسعه همه جانبه ی استان دارد.

در این دیدار احمدی قائم مقام صدا و سیمای مرکز لرستان از باشگاه خبرنگاران استان به عنوان بازوی توانای خبر یاد کرد و افزود: باشگاه خبرنگاران لرستان با آموزش نیروهای مستعد کمک شایانی به صداو سیمای مرکز کرده است.

در این دیدار رضایی مدیر باشگاه خبرنگاران استان گفت: باشگاه جوان لرستان در مهر ماه امسال رتبه نخست را در بخش تولید گزارش های تصویری در کشور را به دست آورده است.

در این دیدار مسائل و مشکلات باشگاه جوان لرستان بررسی و مدیر کل معاونان صداوسیمای مرکز لرستان برای حل آنها قول مساعد دادند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.