جانشين فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگيری کلاهبردار حرفه‌ای که با ترفندهای مختلف اقدام به خريد گوسفند از دامداران به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ احمدی‌تبار گفت: پلیس در پی‌ گزارشی مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار خود را بازرگان و تاجر گوسفند معرفی کرده و برای انجام اعمال سودجویانه و کسب منافع مادی خود اقدام به کلاهبرداری نموده بود  موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی‌های دقیق و اقدامات اطلاعاتی، فرد کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه، فرد کلاهبردار به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد، گفت: وی در این مدت 350 راس گوسفند از دامداران با روش متقلبانه خود خریداری کرده که ارزش کلاهبرداری را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد.

وی اضافه کرد: کلاهبردار پس از اغفال دامداران تحت عنوان صادر کننده به کشورهای عربی، گوسفندان را با قیمت بالا از دامداران خریداری و با این شیوه و شگرد اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کند.

احمدی‌تبار به دامداران گفت: مراقب افراد سودجو و فرصت‌طلب باشند و در صورت مشاهده، این‌گونه موارد را سریعا به پلیس گزارش کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.