مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: نخستین گروه از دانش آموزان دختر مدارس روز جمعه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز؛  غلامرضا نصراله پور با حضور در محل گلزار شهدای شهید آباد، حضور دانش آموزان در این مکان مقدس را آغاز بیعتی مجدد با آرمان های بلند انقلاب و شهدا دانست و از دانش آموزان خواست وصیت نامه شهدا را مطالعه نمایند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را یکی از مهم ترین برنامه های بسیج  برشمرد و گفت: این اردوها از سال 89 راه اندازی شده و تاثیر زیادی در فضای دانش آموزی ایجاد کرده است.

رضا صائمی نیا بیان داشت: امسال بیش از 5 هزار و 300 دانش آموز دختر و پسر از مدارس دزفول به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی در سراسر کشور از 11 مهرماه آغاز شده، خاطرنشان کرد: اولین گروه از دانش آموزان دختر مدارس دزفول به تعداد 760 دانش آموز امروز به وسیله 18 دستگاه اتوبوس عازم یادمان شهدای فتح المبین در شوش شدند.

سال گذشته نیز افزون بر 5 هزار دانش آموز مدارس متوسطه دزفول از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بازدید کردند.

مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان در تمام ایام سال پذیرای کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.