فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با وقوع چندین فقره سرقت احشام از دامداران روستاهای شهرستان های استان، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس اگاهی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار امان اللهی گفت : کارآگاهان با بررسی پرونده سارقان سابقه دار و انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي، فنی و آزمایشگاهی موفق به شناسایی خودرو 405 در این رابطه شدند.

سردار امان اللهی اظهار داشت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور سرقتی می باشد، اما در ادامه تلاش ها کارآگاهان و فعال نمودن منابع اطلاعاتی، موفق به شناسایی سرباند سارق در یکی از استان های همجوار شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه عنوان کرد: با اعزام اکیپی از ماموران به محل اختفای سارق و تحت نظر قرار دادن محل های رفت و آمد وی در یک عملیات غافلگیرانه فرد سرکرده به همراه خودرو دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بود اما با توجه به دلایل و مستندات چاره ای جز اعتراف نداشت و به 17 فقره سرقت احشام و سرقت یک مغازه اعتراف و با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد.

سردار امان اللهی تصریح کرد: با توجه به تشابه و شیوه و شگرد در سرقت احشام در چندین شهرستان استان متهم مجدد تحت بازجویی عملی و فنی پلیس قرار گرفت و این بار سارق به 29 فقره سرقت دیگر با همدستی سه نفر از دوستانش اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به شناسایی تمامی مالباختگان بیان کرد: در این سرقت ها 412 راس احشام به سرقت رفته که بنا به نظر کارشناسان ارزش این احشام بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون ریال می باشد.

وی افزود: تعدادی از احشام سرقتی کشف و به صاحبان آنها تحویل و تلاش برای دستگیری دیگر سارقان از سوی پلیس ادامه دارد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، باند ، سرقت ، احشام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.