باقریان: نقش جهان میزبان بازیهای سپاهان خواهد بود

مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: جلسه بین استیماچ و محرم نوید کیا هنوز برگزار نشده است تا وضعیت همکاری محرم با سرمربی تیم مشخص شود.

باقریان: نقش جهان میزبان بازیهای سپاهان خواهد بود

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: محرم نوید کیا سرمایه باشگاه سپاهان است و مشاوره‌های لازم را می‌دهد. به هر حال جلسه‌ای بین  استیماچ و  محرم نوید کیا برگزار می‌شود تا تکلیف کاپیتان تیم مشخص شود.

باقریان درباره ورزشگاه نقش جهان بیان  کرد: اقدامات خوبی در زمینه تجهیزات ورزشگاه نقش جهان صورت گرفته است و مسئولان تمام تلاششان را می‌کنند که این ورزشگاه را برای بازیهای فصل آینده آماده کنند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود توافقی بین باشگاه سپاهان و فولاد خوزستان بر سر اسکوچیچ صورت گرفته بود، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد چرا که ما با مدیران باشگاه فولاد خوزستان مذاکره‌ای نکردیم. ما با مدیر برنامه‌ اسکوچیچ صحبت کردیم و حتی با خود اسکوچیچ هم مذاکره‌ای نداشتیم.

وی در مورد اینکه خلعتبری تمایل به جدایی از سپاهان دارد، بیان کرد: خلعتبری تاکنون این موضوع را مطرح نکرده است. همچنین وی با باشگاه سپاهان قرار داد دارد و اگر باشگاهی وی را بخواهد باید با ما وارد مذاکره شود.

مدیر عامل سپاهان در مورد وضعیت علی احمدی عنوان کرد: موقعی که محرم نوید کیا مسئولیت ت یم را بر عهده داشت علی احمدی به تیم اضافه شد تا ساختار دفاعی تیم بهبود یابد. به هر حال مشغول به فعالیت است تا وضعیتش توسط استیماچ مشخص شود.

وی دباره قرار داد استیماچ بیان کرد: قرار داد این مربی در حد قابل قبول است و قرار است امروز کارهای اداری ثبت قرار دادش در هیات فوتبال اصفهان صورت بگیرد. همچنین وی یک مربی دروازه بان و یک مربی به ما معرفی کرده که کارهای قانونی‌اش در حال انجام است. مجید زاغه نژاد و بصیرت هم دستیاران ایرانی این مربی خواهند بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم ورزشگاه نقش جهان تا پایان امسال آماده شود تا فصل آینده در این ورزشگاه بازی کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار