نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه این هفته ؛ اختراع ، خلاقیت و پیشرفت دانشگاهی را نمونه ای ازعدم سازش ایران با آمریکا بیان کرد و گفت : این امر منجر به رشد کشورمان شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: ذلتی که امروز بعضی از مسئولین دچار آن هستند به علت رفتار سازشکارانه آنها با آمریکا است.

وی با اشاره به اظهارات اخیرسران آمریکا و بحران آفرین خواندن ایران گفت: حمایت آشکار آنها از منافقین و تهدید ایران به حمله زمینی اعراب و همچنین بازگشت تحریم ها علیه ایران بعد از لبخند های ما به آنها ، نشان از دشمنی اشکارشان با ایران است.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به قدرت ایران گفت: زمانی که ایران در 8 سال دفاع مقدس خالی از سلاح بود توانست در مقابل آنها بایستد و امروز ایران با دارا بودن شهرک های موشکی درعمق 500 متری زمین هرگز اجازه تجاوز به بیگانه را نخواهد داد.

امام جمعه قزوین با اشاره به نوع مبارزه فلسطین گفت: مردم فلسطین تنها با چاقو و ماشین هایشان صهیونیست ها را به هلاکت می رسانند و نیاز است که امروز با مسلح شدن، نوع مبارزه خود را تغییر دهند.

وی با اشاره به پیروزی های بزرگ در عراق، یمن و سوریه  گفت: همه این موفقیت ها نشان از شکسته شدن گردن آمریکا و قطع شدن دست آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به حرکت نامعقول و دشمن پسند اخیر در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: تعدادی از پسماندهای سران فتنه که مدتی هم به علت فتنه 88 در زندان بودن با سوء استفاده از دانشجویان تازه وارد و ساده گروهک تشکیل دادند.

وی ادامه  داد: چیزی طول نکشید که عاملان این آشوب با امضاء کردن زیر عکس سران فتنه 88  هویت پنهانی خود را آشکار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: با هوشیاری مسئولین دانشگاهی جلوی فتنه گرفته شد و اعضای ساده این گروه استعفا دادند.

امام جمعه قزوین گفت : آمریکا برای نفوذ در ایران به چنین افرادی که وابسته و دچار خود کم بینی هستند نیازمند است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: لازم است تا به مسئولین یادآوری شود که جلوی فتنه را بگیرند و عاملان آن را به سزای اعمالشان برسانند تا جامعه دانشگاهی، فرهیختگی خود را در جامعه حفظ کند.

وی با اشاره به سالروز مفسرقرآن علامه طباطبایی گفت: کشوری که دارای چنین علامه ای است باید مردمش اهل تفسیر قرآن باشند و برای رسیدن به این امر بسیج همگانی را می طلبد.

 نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به نزدیک بودن  اربعین حسینی گفت: مراسم پیاده روی برای رسیدن به کربلا بزرگترین  اجتماع  انسانی در کره زمین است که هرسال به جمعیت آن اضافه می شود.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.