مدیر آکادمی خصوصی گسترش فولاد تبریز حمایت از آکادمی های خصوصی را برای پرورش بازیکنان جوان برای تیم ملی ضروری دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کاوه سلامی گفت : امروزه تیم ملی برای حضور قدرتمند در رقابت های بین المللی نیازمند بازیکنان جوان است که تنها راه تقویت این بازیکنان آکادمی حمایت مالی و دولتی است.

مدیر آکادمی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه دو زمین چمن در اختیار ماست ولی به دلیل تمرین تیم بزرگسالان ،در زمین های اجاره ای تمرین می کنیم که این نیازمند حمایت مالی از سوی دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به ضرورت وجود آکادمی آموزش فوتبال در شمالغرب کشور گفت: آکادمی گسترش فولاد تبریز در سال 92 به جهت پرورش و ساماندهی بازیکنان با پرورش استعداد های این منطقه و نیز تامین بازیکن برای تیم های که در لیگ برتر فوتبال  و تیم ملی کشور بامشکل بازیکن مواجه هستند ایجاد شده است.

کاوه سلامی افزود : ضرورت دارد در شهرهایی که تیمی در لیگ برتر دارند با ایجاد آکادمی فوتبال از بازیکنان بومی آن منظقه استفاده شود.

وی ادامه داد: آکادمی خصوصی گسترش فولاد تبریز در رده های نونهالان ،نوجوانان ،جوانان وامید فعالیت می کند.

مدیر آکادمی گسترش فولاد تبریز افزود : اکادمی خصوصی گسترش فولاد تبریز نیاز مند حمایت مالی دولت است  تا بتوانددر اهداف آکادمی که پروش استعداد های جوان برای لیگ برتر و تیم ملی ملی کشورمان است موفق باشد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.