استاندار کرمان گفت: یکی از بخش هایی که دولت می خواهد یارانه واقعی پرداخت کند که موجب تورم نشود و ضایعات دیگری نداشته باشد، در بخش سلامت است.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی در دیدار با مدیران بیمه سلامت استان کرمان به مناسبت سالروز تاسیس بیمه همگانی، افزود: کاهش پرداختی بیمه شده های شهری و روستایی به شش و سه درصد اقدام بسیار مهمی در حوزه سلامت است.

وی بر اجرایی شدن نظام ارجاع تاکید کرد و گفت: این کار در بسیاری از کشورها اجرایی می شود که در کشور ما نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه طرح بزرگ تحول نظام سلامت بدون استقراض و ایجاد تورم در کشور ایجاد شد، گفت: در چندماه آینده با عبور از تحریم ها طرح ها به صورت پایدارتر و قانونمندتر اجرایی می شود.

استاندار کرمان بیان کرد: کمبود تخت های بیمارستانی در استان کرمان موجب مهاجرگریزی و رفتن بیماران به سایر استانها می شود.

وی تصریح کرد: ستاد سرمایه گذاری سلامت در استان کرمان تشکیل شده و قرارداد بیمارستان 550 تخت خوابی در این استان منعقد شده است.

وی به آماده بودن بیمارستان کوهبنان اشاره کرد و گفت: در برخی شهرستانها هم مشکل داریم که این امر باید برطرف شود.

وی به اضافه شدن 50 تخت به تخت های بیمارستان نوریه اشاره و خاطرنشان کرد: کاستی های موجود در حوزه سلامت در استان کرمان را همه قبول دارند و برای رفع آنها باید اقدام شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: یارانه ، سلامت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.