معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به پایان رقابت های مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات26 آبان در کرمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام سیدرضا فاطمی گفت: با رقابت 375 نفر برگزیده مرحله شهرستانی، مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از 26 آبان در کرمان برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم امسال طبق دستور العمل سازمان اوقاف کشور در2 مقطع بالای 18 سال و کمتر از 18 سال انجام شد.

فاطمی به مرحله شهرستانی رقابت های سنین بالای 18سال اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 3 هزار نفر شرکت کننده در سامانه مسابقات قرآن کریم ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در 15 شهرستان کرمان در رشته های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت، معارف، اذان، ابتهال،برگزار شد.

فاطمی با اشاره به اینکه مسابقات قرآن‌کریم سازمان اوقاف یکی از معتبرترین مسابقات سراسری در سطح کشور است، یادآور شد: این مسابقات در 3 مرحله رسمی برگزار می شود که در مرحله شهرستانی توسط ادارات اوقاف، در مرحله استانی توسط ادارات کل و در مراحل کشوری و بین‌المللی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای مسابقات زیر 18 سال این دوره از مسابقات، یادآور شد: با تعامل و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، حضور بیش از 25 هزار شرکت کننده در مرحله شهرستانی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مسابقات ، قرآن ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.