جلسه هماهنگی تیم ارزیاب بزرگترین مانور غیرنظامی جنوب شرق کشور در محل Eoc دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

ثانیه شماری ها برای شروع بزرگترین مانور غیرنظامی جنوب شرق کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اورژانس کشور سرپرست گروه ارزیاب در آخرین جلسه ارزیابان مانور عملیاتی و غیرنظامی مقابله با بلایای طبیعی که شب گذشته راس ساعت ۲۰:۳۰ با حضور همه اعضا تیم برگزار شد گفت : در فرایند ارزیابی به دنبال نقاط قوت برای حفظ آنها و کشف نقاط ضعف برای برطرف کردنشان هستیم.
 
محمد جواد مرادیان در ادامه گفت:در جریان مانور مجموعا هشت تیم ارزیاب حضور دارند که به تفکیک دو تیم سیار دو تیم بیمارستانی و چهار تیم مستقر در مناطق تعیین شده برای رسیدگی به مصدومان هستند.

وی همچنین افزود : برای اولین بار در کشور فرایند ارزیابی بر اساس کتاب برنامه ملی  پاسخ نظام سلامت به بلایا و فوریت ها (EOP) انجام خواهد شد ضمن اینکه دیگر استانداردهای بین المللی را هم مد نظر خواهیم داشت.

نکته قابل توجهی که در این جلسه عنوان شد همکاری بیمارنما ها به عنوان ثبت کننده زمان است که در ارزیابی دقیق تکنسین های اورژانس ۱۱۵ نقش مهمی دارد.

همچنین محمدرضا رستگار مسول ارزیابی پیش بیمارستانی در تکمیل صحبت های مرادیان گفت: برای اولین بار داده های به دست آمده در فرایند ارزیابی در بستر اینترنت ثبت خواهد شد به طوری که داده ها بلافاصله پس از پایان مانور آماده بررسی و تحلیل خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید.

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.