باتوجه به اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر ورود هواپیماهای سوخو به گوش می‌رسد تکیه بر تجربه‌های گذشته ما رابه این نتیجه می‌رساند که استفاده از هواپیماهای شرقی به صلاح کشور نیست.

مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون عمران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،درخصوص صحبت‌هایی مبنی بر خرید هواپیمایی سوخو گفت: تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است اما به علت تطابق آب و هوایی کشور و نوع تکنولوژی خواهان ورود هواپیماهای شرقی به کشور نیستیم.

وی با بیان اینکه برطرف شدن تحریم‌ها شرایط مطلوبی را برخرید هواپیمایی ایرباس و بویینگ برای ما فراهم می‌کند اظهار داشت: این هواپیماها با گذشت حدود 50 سال از عمرشان هنوز به خوبی کار می‌کنند پس ورود آنها به کشور مشکلاتی را در پی نخواهد داشت.

بائوج لاهوتی با تذکر بر این نکته که خرید هواپیماهای شرقی به صلاح کشور نیست و ورود آنها آسیب های جبران ناپذیری به کشور وارد می‌کند اظهار داشت: زمین گیر شدن حدود 23 دستگاه توپولوف به علت آمار بالای هواپیما سقوط هواپیما در قزوین به علت خوردگی موتور و پاسخگو نبودن کارخانه سازنده خرابی حدود نیمی از دستگاه‌های ورودی ایران ایر و ... همه نشان از این دارد که هواپیمایی شرقی باشرایط کشور مساعد نیست.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
شدیدا موافقم هواپیمای مسافربری فقط بوئینگ
آخرین اخبار