مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه خرید هواپیما از شرکتهای خارجی در دستور کار است گفت: اما هنوز نوع هواپیما مشخص نشده است.

قاسم بی‌نیاز سخنگو و مدیر روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خرید هواپیما از شرکتهای خارجی اظهار داشت: تا به امروز هواپیمایی از هیچ شرکت خارجی خرایدار نشده است و صحت و سقم خبرهای منتشر شده در این زمینه را به هیچ عنوان تایید نمی کنم.

ریئس جمهور قبل از اینکه عازم سفر به ایتالیا و فرانسه شود در مصاحبه با یکی از شبکه های خارجی عنوان کرده است که در این سفر تفاهم‌نامه‌هایی در بخش حمل و نقل از جمله خرید هواپیما به امضا خواهد رسید که پایه‌ای برای همکاریهای اقتصادی خواهد بود.

روحانی در پاسخ به سوال خبرنگار که "چه نوع قراردادهایی مثلا شما ایرباس خواهید خرید؟ اینها هواپیماهای خوبی هستند"، گفت: همین الان هم در کشور ما هواپیماهایی که پرواز می‌کنند معمولاً ایرباس و بوئینگ هستند، البته از شرکتهای دیگر هم هستند، اما معمولاً از این دو شرکت هستند و قاعدتاً اگر شرائط مناسبی باشد، خریداران ما انتخاب خواهند کرد. یکی از آنها می تواند ایرباس باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: خرید ، ایرلاین ، هواپیما ، خارج ، سفر ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار