کرملین اعلام کرد به علت سانحه سقوط اخیر، پروازها از روسیه به مصر چند ماه به حال تعلیق در‌می‌آید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاخ ریاست جمهوری روسیه روز سه شنبه اعلام کرد پرواز شرکتهای هواپیمایی این کشور به مصر به علت سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس در صحرای سینا که 224 قربانی بر جا گذاشت، برای چندین ماه به حال تعلیق در می آید.

سرگئی ایوانوف، سخنگوی کرملین در گفتگو با خبرگزاری اینترفاکس اعلام کرد پروازها از روسیه به مصر برای مدتی طولانی به حال تعلیق در می ‌آید. در خصوص این که این زمان چقدر طول می کشد، نمی توان پاسخ صریحی بدهم اما یقینا چند ماه طول خواهد کشید.

این مقام روس تصریح کرد هنوز گزارش نهایی مربوط به سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس روسیه در صحرای سینا منتشر نشده و علت این سانحه مشخص نشده است با این حال ما در اقدامی پیشگیرانه و از روی احتیاط برای مدتی تمام پروازها به مصر را به حال تعلیق درآورده ایم.

سخنگوی کرملین خاطر نشان کرد تدابیر امنیتی نه تنها در فرودگاه شرم الشیخ بلکه در دیگر مناطق تفریحی و همچنین قاهره که هواپیماهای روسیه به آنجا پرواز می کنند، باید بهبود یابد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز جمعه به توصیه سرویسهای مخفی این کشور تعلیق شروازهای شرکت هوایی روسیه به مصر را به حال تعلیق درآورد. از همان روز مقامات روسیه تخلیه گردشگران خود را که در مصر به سر می برند آغاز کردند. یک مسئول بخش گردشگری روسیه همان روز اعلام کرد نزدیک به هشتاد هزار گردشگر روس در مصر به سر می برند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار