جشنواره قران وعترت بهزیستی خوزستان باحضور دویست نفربرگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ابادان؛مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: مرحله استانی سی و سومین جشنواره قرآن و عترت بهزيستی استان خوزستان به مدت یک روز در محل سالن اجتماعات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزارشد.

غلامرضا صدیق راد بابیان اینکه اين جشنواره در دو بخش شفاهی و كتبی برگزار می‌شود افزود: رشته‌های بخش شفاهی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ جزء 30(گروه سنی زیر 18سال)، حفظ 5 جزء (گروه سنی زیر 18سال) ، 3 جزء(گروه سنی زیر 18سال) ، 10 جزء، 20جزء ،مدیحه سرایی و رشته های بخش کتبی خوشنویسی و تحقیق و پژوهش است.

وی گفت:این مسابقات در دوبخش اقایان وبانوان بصورت همزمان برگزار و سه نفر از اساتید مجرب این حوزه داوری بخش آقايان و دونفر از اساتید داوری بخش بانوان را به عهده دارند.

مدیر کل بهزیستی خوزستان تصریح کرد: نفرات برتر رشته‌های مختلف در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه يافته‌اند و از برگزيدگان اول تا سوم در اين مرحله با اهدای جوايز تجليل خواهد شد و نفرات اول در هر رشته به مرحله كشوری راه خواهند يافت.

غلامرضا صدیق رادافزود:هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی شامل بینش ها،ارزشها و دستورالعمل های الهی در عرصه اندیشه و عمل و مبتنی بر تعالیم انسان ساز اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برای جوامع هدف سازمان و نهادینه ساختن فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در جامعه است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: آبادان ، برگزاری ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.