سرپرست کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، از برگزاری سومین المپیاد قرآن وعترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از 17 لغایت 20 اردیبهشت ماه خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سرپرست کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: المپیاد در سه بخش شفاهی، کتبی و ارسال آثار برگزار می شود، وبخش شفاهی آن در مجتمع یاوران مهدی برگزار خواهد شد، شامل رشته های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت و ترتیل قرآن کریم است که نفرات برتر دانشکده های علوم قرآنی سراسر کشور، از جمله راه یافتگان به این دوره هستند.
دکتر علی اصغر شعاعی با اشاره به رشته احکام، تفسیر، سیره معصومین علیهم السلام، آشنایی با قرآن کریم، ترجمه و مفردات قرآن و مفاهیم قرآن کریم، گفت: این رشته نیز در بخش کتبی بوده که شرکت کنندگان در 31 فروردین با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی در ادامه افزود: رشته های اذان، دعاخوانی، سخنرانی، مداحی و دکلمه، رشته های بخش ارسال آثار هستند که نفرات برتر آن نیز در سومین المپیاد قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم اعلام خواهد شد.
دبیر اجرایی سومین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در پایان گفت: افتتاحیه این مراسم در ساعت 18 روز 17 اردیبهشت و در حرم مطهر حضرت معصومه (س) است وهمچنین 18 اردیبهشت مسابقات خواهران و 19 اردیبهشت نیز مسابقات برادران برگزار خواهد شد و برنامه اختتامیه نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و در مجتمع یاوران مهدی(عج) برپا خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.