در مرحله دوم آزمون استخدامی آتش نشانی ها شهرداریهای استان 64 نفراز شرکت کنندگان پذیرفته می شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه ، سیف الله مطلبی در بازدید از مراحل برگزاری آزمون عملی و تخصصی استخدامی آتش نشانی های استان در ارومیه گفت: پس از برگزاری مرحله آزمون علمی استخدامی آتش نشانی های در اردیبهشت امسال از میان 836 نفر داوطلب شرکت کننده 161 نفر به مرحله دوم آزمون راه یافتند .

وی افزود: در این مرحله نیز که به صورت آزمون عملی و تخصصی است 64 نفر که بالاترین نمرات را کسب کرده اند در 2 حرفه آتش نشان و راننده در سازمانهای آتش نشانی مشغول خدمت خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه قبول شدگان در این آزمون در 12 شهر استان جذب می شوند اظهار داشت:با هماهنگی های انجام شده با سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای استان و رعایت عدالت اجتماعی و جلوگیری از هرگونه تخلف در بکارگیری نیروی مورد نیاز، هر سال آزمون استخدامی برابر اعلام نیاز شهرداریها برگزارخواهدشد .

سیف الله مطلبی ادامه داد: در این مرحله 23 نفر از قبول شدگان درآزمون در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه و مابقی نیز در شهرهای سلماس، سردشت، تکاب، نقده، سیه چشمه، ربط، نازک علیا، خلیفان، مرگنلر و زرآباد خوی مشغول بکار می شوند


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.