ايستگاه نعمت آباد در نيمه جنوبي خط 3 متروی تهران امروز با حضور قاليباف شهردارتهران و جمعی از مسئولان افتتاح و پذيرش مسافر در آن آغاز شد.

محسن نايبی مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بيان اينكه سرويس دهی به مسافران در اين ايستگاه بلافاصله پس از افتتاحيه آغاز شد، افزود: ایستگاه نعمت آباد آخرین ايستگاه باقی مانده در نیمه جنوبی خط 3 متروی تهران بود كه امروز با حضور شهردار تهران و جمعی از نمايندگان مجلس و اعضای شورای شهر افتتاح شد. 

وی با بيان اينكه اين ايستگاه دارای 2 ورودی مجهز به 8 دستگاه پله برقی است، تصريح كرد: ورودی های ايستگاه نعمت آباد در بخش جنوبی بزرگراه آیت الله سعیدی قرار دارد و اين ايستگاه حد فاصل ایستگاه های آزادگان و عبدل آباد در محدوده محله های پاسگاه نعمت آباد، جوانه، خلازیل، سهیل و شهید کاظمی واقع شده است.

مديرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه در خصوص ساعت فعاليت اين ايستگاه و فاصله گذر قطارها در آن، گفت: ايستگاه نعمت آباد همانند ساير ايستگاه هاي نيمه جنوبی خط سه مترو تهران از ساعت 5 و 30 دقيقه تا 22 و 30 دقيقه فعال است و هر پانزده دقيقه يك قطار از آن می گذرد.

گفتنی است، خط سه مترو تهران با طول 37 کيلومتر، از ايستگاه آزادگان در ابتدای جاده ساوه آغاز شده و پس از گذشتن از نعمت آباد، عبدل آباد، شهرك شريعتی، قلعه مرغی، جواديه، راه آهن، منيريه، چهارراه ولي عصر (عج)، ميدان ولی عصر (عج)، ميدان جهاد و شهيد بهشتی در شمال شرقی تهران با ايستگاه های شهيد زين الدين، نوبنياد و قائم (عج) به پايان مي رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار