پیچیدگی مشکلات نوسازی در بافت های فرسوده

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: مشکلات و معضلاتی که بر سر راه نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر تهران قرار گرفته، مشکلاتی قدیمی و پیچیده است.

مشکلات قدیمی و پیچیده در بافت های فرسوده
عباداله فتح اللهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش سازمان نوسازی به عنوان مدیریت هماهنگ و یکپارچه میان تمام دستگاه‌های زیر مجموعه در امر نوسازی، اظهار کرد: موضع سازمان نوسازی در مواجهه با نوسازی بافت‌های فرسوده پایتخت، موضع ترمیم، تلفیق، اتلاف، همدلی و همراهی با تمام نهادها و دستگاه های متولی و زیر مجموعه در نوسازی است و تلاش می‌کند از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در این دستگاه ها برای حل مشکلات بافت های فرسوده تهران بهره گیرد.

وی افزود: مشکلات و معضلاتی که بر سر راه نوسازی در بافت‌های فرسوده شهر تهران قرار گرفته، مشکلاتی قدیمی و پیچیده است و رفع آنها تنها با هماهنگی و همیاری دستگاه‌ها و نهادهای زیر مجموعه در این امر قابل حل و فصل خواهد بود.

فتح اللهی تصریح کرد: در هر جلسه از جلسات کمیته خدمات و زیر ساخت ستاد باز آفرینی پایدار کلان شهر تهران 2 موضوع پیگیری می‌شود که یک موضوع ناظر بر هماهنگی‌های ستاد و دستور  العمل‌های آئین نامه ای و موضوع دیگر ناظر به عملکرد رده‌های اجرایی خواهد بود.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در پایان گفت: در این جلسات مسئولان حاضر می‌توانند با لایه‌های عملیاتی و اجرایی آشنا شده و تفاهم و هماهنگی میان مناطق و تمام دستگاه‌های زیر مجموعه در امر نوسازی را ایجاد کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار