گزینه‌‌های سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان معرفی شدند و در این گزارش به کارنامه آنان پرداختیم.

مسافران نصف جهان از تمام جهان به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از استعفا حسین فرکی و اعلام گزینه‌های جانشینی وی بیشترین شانس را ایگور استیماچ کروات برای مربی 48 ساله اهل متکوویچ کرواسی که سابقه مربیگری در تیم‌های نو گومتنی و تیم‌ملی کرواسی را بر عهده دارد. در سال 2013 از تیم‌ملی کرواسی برکنار و جای خود را به نیکو کواچ داد.

وی ابتدا سال 2015 هدایت تیم ان‌کی‌زادار کرواسی را برعهده گرفت و تیمی که کاندیدا سقوط به دسته اول بود را به رتبه هفتم رساند.عملکرد وی در مدت مربیگری‌اش باعث شده تا حتی هری ردنپ تیز از او تعریف کند.

** لوییز کارو
دومین گزینه هدایت سکان دیار زرد‌پوشان اصفهان خوان رامون لوییز کاور ملقب لوییز کارو است.
وی که هدایت تیم ملی عربستان ار در کارنامه خود دارد در سال 2014 و نتایج ضعیف همراه با این کشور از کار اخراج شد و همچنان نیز پس از گذشت یک سال‌و‌نیم بدون تیم مانده است.
وی در کارنامه خود سابقه حضور در رئال‌مادرید در سال‌های 2005 تا 2006 را و همچنین سرمربیگری تیم ملی زیر 21 ساله‌های اسپانیا را در سال 2008 تا 2010 در کارنامه دارد.

**برندشوستر
سومین گزینه تیم فوتبال سپاهان اصفهان شوستر است. وی متولد 31 مرداد 1338 در آگسبورگ آلمان است و سابقه بازی در تیم‌های رئال‌مادرید، بارسلونا و اتلیتکومادرید را در کارنامه دارد.
شوستر در سال 1997 مربیگری را آغاز کرد و تا به حال  نیز در 9 تیم معتبر دنیا مربیگری کرده است. وی سابقه حضور یکساله در رئال‌مادرید را  نیز در کارنامه دارد و پس از هدایت مالاگا در سال 2014 دیگر در هیچ تیمی مربیگری نکرده است.
از افتخارات شوستر در عرصه مربیگری می‌توان به قهرمانی ختافه در جام حذفی اسپانیا در سال 2007  و قهرمانی در لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا در سال‌های 2008 اشاره کرد.

**رائول کانه‌داپرس
سرمربی 48 ساله اسپانیایی که سابقه‌کار با گواردیولارا نیز در کارنامه دارد، از سال 2006 مربیگری را با باشگاه درادوس د سینالوا مکزیک آغاز کرد و یک سال نیز هدایت این تیم را برعهده داشت.
پس از حضور پرز در این تیم به باشگاه رئال‌سوسیه‌داد پیوست و 2 سال نیز در این باشگاه کارکرد و هدایت این تیم را برعهده داشت.
پس از حضور 2 ساله رائول کاندنا پرز در سوسیه‌داد و پس از آن در آلمریا، این مربی به عربستان رفت و هدایت الاتحاد این کشور را برعهده گرفت.

همچنین این مربی توانست در لیگ قهرمانان آسیا نیز پرسپولیس ایران را شکست دهد و با پیروزی مقابل گوانگژو به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند.

وی پس از حضور یک ساله در باشگاه الاتحاد، به باشگاه  النصر عربستان پیوست و با حضور موفقیت در این تیم پیشنهاد تمدید قرارداد به وی ندادند و هم اکنون نیز بدون تیم سپری می‌کند.

در کنار این گزینه‌های خارجی نیز نام چند گزینه داخلی هم به چشم می‌خورد و از بین آن‌ها می‌توان به امیر قلعه‌نویی و افشین قطبی و همچنین منصور ابراهیم‌زاده نام برد.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 


برچسب ها: کرواسی ، لوییز کارو ، فرکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار