رییس کمیته تیم ملی تنیس گفت: لیست نهایی تنیسورها با نظر شخص سرمربی اعلام خواهد شد.

صفتی: هیچ تصرفی در لیست سرمربی تیم ملی صورت نمی‌گیرد
فرشاد صفتی در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص زمان اعلام لیست تیم ملی گفت : قرار است سرمربی تیم ملی لیست خود را در اختیار فدراسیون قرار دهد تا پس از بررسی‌های نهایی آن را از طریق فدراسیون اعلام کنیم. این لیست بین پنج تا هفت نفر خواهد بود که پس از اعلام سرمربی آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد : فدراسیون تنیس هیچ تصرفی در لیست تیم ملی نخواهد داشت. در مدت بیست سالی که در تنیس حضور دارم زمانی در کار تیم ملی دخالت نکرده‌ام و به طور قطع لیست تیم ملی نظر خود سرمربی خواهد بود .

رئیس کمیته تیم‌های ملی در خصوص نحوه آماده‌سازی تیم ملی لبراز کرد : چندین فیوجرز و رقابت بین‌المللی را برای ملی پوشان تنیس در نظر گرفته ایم که در صورت نبود مشکل همه آن‌ها را اجرایی می‌کنیم.

وی درباره تیم‌های ملی پایه گفت : پس از مشخص شدن میزبان رقابت‌های انتخابی جهان استارت تیم ملی پایه را از هفته آینده خواهیم زد و تا اسفند ماه که تنیسورها عازم سریلانکا خواهند شد برنامه‌های ماداومی را در نظر گرفته‌ایم.

صفتی در پایان خاطر نشان کرد : کمیته تیم ملی در این برهه تمرکز ویژه‌ای روی نوجوانان دارد که پس از رقابت‌های سریلانکا کار جدی خود را در تیم ملی بزرگسالان ادامه خواهیم داد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار