رئیس کمیته تیم های ملی تنیس گفت: مربی پرتغالی خواستار همکاری در برنامه‌های راهبردی فدراسیون بود.

صفتی: برنامه‌های راهبردی دلیل توافق نکردن به دسوزا بودفرشاد صفتی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص همکاری نکردن با مربی پرتغالی در تیم های پایه تنیس ابراز کرد: از دو ماه گذشته که فدراسیون با دسوزا وارد مذاکره شد تصمیم بر آن داشت تا از این مربی در کادر فنی تیم های پایه استفاده کند، اما دسوزا علاقه داشت در برنامه ریزی‌های فدراسیون دخالت داشته باشد.
 
وی ادامه داد: این مربی سعی داشت در کارهای استراتژیک و در سیستم راهبردی فدراسیون با ما همکاری کند اما ما می خواستیم در داخل زمین از وی استفاده کنیم که پس از چند دوره مذاکره به توافق نرسیدیم و تصمیم برآن شد با مربی داخلی ادامه دهیم.
 
رئیس کمیته تیم های ملی در خصوص برنامه ریزی های فدراسیون برای تیم‌های ملی پایه اظهار داشت: از ابتدای سال برنامه‌های مطلوبی را برای سنین پایه تنظیم شده است که این برنامه‌ها تا رقابت‌های تنیس دیویس کاپ بزرگسالان در دوره فدراسیون هماهنگ شده است.
 
وی افزود: پس از رقابت‌های تنیس زیر 13 ساله های لبنان آغاز اردوی زیر 14ساله ها را از 30 آبان آغاز خواهیم کرد تا این رده سنی بتواند در رقابت‌های مقدماتی جهانی تنیس شرکت کند.
 
صفتی در پایان خاطر نشان کرد:هفته آینده تیم زیر 13 ساله‌ها را به لبنان اعزام می کنیم که امیدواریم با قهرمانی به کشور بازگردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صفتی ، تنیس ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار