ندا شهسواری، نوشاد عالمیان و افشین نوروزی از جمله بازیکنانی بودند که در مجمع حضور داشتند.

صحبت‌های پینگ‌پنگی‌ها بعد از انتخابات فدراسیون
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از مدت‌ها انتظار سرانجام انتخابات فدراسیون تنیس‌روی میز امروز شانزدهم آبان در سالن آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد و در پایان مهرداد علی قارداشی با کسب 35 رای از 39 رای موجود به عنوان رییس جدید فدراسیون به مدت 4 سال انتخاب شد. اما در این مجمع نوشاد عالمیان، افشین نوروزی و ندا شهسواری به عنوان نمایندگان بازیکنان در جلسه حاضر بودند و در انتهای جلسه پاسخگوی سوالات شدند همچنین رییس جدید فدراسیون هم در ادامه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران به مصاحبه پرداخت.

** عالمیان: جامعه پینگ‌پنگ از انتخاب قارداشی خوشحال است

نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس‌روی میز کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما ف خداشکر امروز انتخاب خوب و سالمی برگزار شد.
وی در ادامه گفت: خوشبختانه مهرداد علی قارداشی به عنوان رییس جدید انتخاب شده‌اند د وی از جنس همین رشته است و تمام جامعه پینگ‌پنگ از این که یک پینگ‌پنگی ریاست آن را برعهده گرفته خوشحال هستند و ما خودمان چند سال پیش در فدراسیون با علی قارداشی کار کرده بودیم و زمانی که وی به عنوان دبیر فدراسیون فعالیت می‌کرد تنیس‌روی میز وضعیت بسیار خوبی داشت و در حال رشد بود و من معتقدم که وی انتخاب مناسبی برای این فدراسیون بوده و امیدوارم  هر چه زودتر فعالیت‌های خود را آغاز کنند زیرا مسابقات بسیار مهمی را پیش‌رو داریم و باید بتوانیم هم در مسابقات جهانی و هم در انتخابی المپیک موفق باشیم.

وی در ادامه افزود: همین جا، جا دارد از زحمات احمد سعادتمند تشکر ویژه‌ای داشته باشم زیرا در این مدتی که سرپرست فدراسیون را بر عهده داشتند بسیار موفق بودند و به تمام خواسته‌های بچه‌ها رسیدگی می‌کردند.

عالمیان در ادامه در خصوص شانس تیم ملی برای صعود به مسابقات المپیک با توجه به زمان کم باقی مانده عنوان کرد: خوشبختانه سعادتمند در دوره‌ای که حضور داشت برنامه‌های خوبی را تنظیم کرد و تصور می‌کنم در این زمان کوتاه آن قدر زمان نباشد که برنامه‌ای تنظیم شود و باید همان برنامه را به بهترین نحو اجرایی کرد. فکر می‌کنم همان برنامه، برنامه خوبی است و می‌توانیم برای المپیک ریو دو سهمیه کسب کنیم.
 
شهسواری: انتخابات فضای مناسبی داشت
 
ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی بانوان تنیس‌روی میز کشورمان گفت: خوشبختانه فضای انتخابات فضای بسیار مثبت و خوبی بوده است.
 
وی در ادامه در خصوص شناختنش نسبت به رییس جدید فدراسیون تنیس‌روی میز گفت: مهرداد علی قارداشی شخص با تجربه در این رشته است و سال‌ها در این زمینه فعالیت داشته است.
 
وی در ادامه افزود: امیدوارم قارداشی در ادامه به موفقیت برسد و تنیس‌روی میز بتواند در عرصه‌های مختلف به موفقیت برسد.

** علی قارداشی: بسیاری از آرا از قبل قابل پیش‌بینی بود

مهرداد علی قارداشی رییس جدید فدراسیون تنیس‌روی میز کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص انتخابش به عنوان رییس جدید فدراسیون گفت: ما برای انتخابات نزدیک به یک سال است که زحمت کشیده‌ایم و خوشبختانه مزد زحماتمان را گرفتیم.

 وی در ادامه در خصوص برنامه‌های پیش‌رو گفت: برنامه کوتاه مدت ما تا پایان سال و حتی اوایل سال آینده بخشی به کسب سهمیه اختصاص دارد چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان، همچنین مشکلی در لیگ ما وجود دارد که باید سعی کنیم انگیزه بازیکنان را به مانند سایرین با برگزاری منظم مسابقات لیگ افزایش دهیم.

همچنین پس از این برنامه‌ها باید تلاش کنیم که در یک فضای مناسب توام با آرامش برنامه‌های میان مدت و برنامه‌های چهار ساله‌مان را برای ارائه به وزارت ورزش آماده کنیم.

علی قارداشی در ادامه افزود: در این زمان کسانی که کار انتخاباتی انجام داده‌اند می‌دانند که چه مشکلاتی دارد به هر حال رفت‌و‌آمدها و این قبیل کارها بسیار مشکل است.

وی در ادامه در خصوص انتخاب نایب رییس و زمان انتخاب افراد جدید عنوان کرد: از فردا اقدامات اولیه را آغاز می‌کنیم قرار شد که جلسه‌ای با نصراله سجادی داشته باشیم که هنوز زمان آن مشخص نیست و بعد از آن آهسته کارها را آغاز می‌کنیم.

رییس جدید فدراسیون در ادامه اظهار داشت: یک قسمت از این آرا به دلیل فعالیت‌های که داشتم از قبل قابل پیش‌بینی بود و به ه9ر حال برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و امیدواریم به بهترین نحو بتوانیم آن‌ها را عملی کنیم.

وی در خصوص امکان کسب سهمیه المپیک گفت: به نظرم به احتمال زیاد این اتفاق می‌افتد زیرا بچه‌ها آماده هستند و می‌توانیم به مانند گذشته حداقل دو سهمیه کسب کنیم.

علی قارداشی در انتها در خصوص حل مشکلات مالی موجود اظهار داشت: باید این شرایط مدیریت شود یک سری پیش‌بینی‌هایی داشتیم. ولی مسئله‌ای که مشخص است این است که اگر کسی برای حمایت مالی جلو می‌آید به گونه‌ای این اتفاق بیافتد که برای همگی برد-برد باشد و این همکاری‌هایی که در سطوح بالا با رسانه ملی در حال انجام است می‌تواند باعث شود که اسپانسری‌های خوبی جذب کنیم. من خودم از 10 سال دبیری فدراسیون تجارت خوبی دارم و می‌دانم که با مدیریت شرایط موجود می‌توان نتیجه گرفت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار