راه اندازی سامانه 09621 در چارچوب اهداف مشخص

به منظور افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح پاسخ دهی مطلوب به پرسنل های شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح و نیز پاسخگویی به اقشار مختلف جامعه ، سامانه 09621 راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح ، با فراهم کردن دریافت تاییدیه نهایی نسخ دارویی ثبتی از طریق سامانه ارتباط مردمی 09621 گام دیگری از پروژه تحول در تایید نسخ دارویی را به مرحله اجرا در آورد.

پرسنل شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح از این پس می توانند پس از تماس با سامانه 09621 به صورت تلفنی دفترچه خود را تعویض و شعب را برای دفترچه درمانی خود انتخاب کنند. 

*راه اندازی سامانه 09621 به منظور افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح پاسخ دهی

به منظور افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح پاسخ دهی مطلوب به مشترکین سازمان، از این پس با اطلاع رسانی قبلی در ذیل فیش حقوقی مشترکین سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، دومین یکشنبه هرماه سامانه ارتباط با مشتریان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح از دوم شهریور ماه سالجاری با شماره تلفن گویای 09621 راه اندازی شد. تمامی بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده های آنان و همچنین مستمری بگیران تحت پوشش سابا از سراسر کشور می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق این سامانه با کارشناسان مربوطه مطرح و پاسخ کارشناسی شده را دریافت کنند.
 
لازم به ذکر است ؛چنانچه موضوع مطرح شده از سوی مشترکین نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، از طریق کارشناسان و مسئولان مربوطه پاسخ لازم تهیه و تا 24 ساعت پس از برقراری تماس اولیه، به اطلاع آن ها خواهد رسید.

این افراد می توانند مسائل و مشکلات خود از قبیل درخواست وام، فوق العاده ایثارگری، فیش حقوقی، مطالبات معوقه سال های قبل، نحوه اصلاح اطلاعات زمان شاغلی و مطالبات زمان شاغلی را از طریق تماس با این سامانه مطرح کنند.

*جلوگیری از تخلف دریافت داروهای گران با ایجاد سامانه 09621

هدف از راه اندازی این سامانه ، جلوگیری از تخلف کسانی است که بدون مراجعه به سازمان جهت اخذ کد تاییدیه ، با جعل کد مربوطه داروهای گرانقیمت دریافت می کنند که به همین دلیل بیمه خدمات درمانی با فراهم کردن دریافت "تاییدیه نهایی نسخه های دارویی ثبتی " از طریق سامانه ارتباط مردمی از بروز چنین تخلفاتی جلوگیری کرده است.

*ایجاد کرامت بازنشستگان با سامانه 09621

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح نیز در نشست خبری که در خصوص خرید و فروش سهام بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار شد، درباره ارائه خدمات این سازمان به جامعه هدف خود می گوید : سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، تمامی پرسنل‌های شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح را به همراه خانواده‌هایشان تحت پوشش دارد که نخستین راهبرد و سیاست سازمان در فعالیت ها و برنامه هایش ، ایجاد کرامت بازنشستگان است.

رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح همچنین در خصوص قرارداد منعقد شده با سازمان اتکا افزود: با استفاده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، شاغلین نیروهای مسلح با 15 درصد و بازنشستگان با 25 درصد تخفیف، اقلام خود را خریداری کنند.

وی به حمایت از تعاونی‌هایی که از سوی بازنشستگان تشکیل می‌شود اشاره می کند و با بیان اینکه به هر عضو این تعاونی مبلغ 5 میلیون تومان وام با کارمزد 3 درصد ارائه می‌شود، اظهارداشت: افزایش سقف و میزان وام در دستور کار سازمان تامین اجتماعی است که وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان به 5 میلیون تومان افزایش یافت که با توجه به این که سقف اعتبارات  150 میلیارد تومان است تاکنون 40 تا 50 هزار نفر از این وام‌ها استفاده کرده‌اند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی محمدی
۱۴:۳۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
واقعا متاسفم اصلا به فکر مردم نیستین من مشکلی داشتم توده که ۲میلیون دادم ارتش بهم ۸۰۰ تومان داد الان مادرم دچار شده ۱۶۰۰۰۰۰هزار تومان بیزون رفته انجام داده ۴۰۰ تومن دادن تازه تعرفه بیشتر شده چرا مبلغ انقدر پایینتر شده ما موندیم دفترچه رو بندازیم اشغالی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
عزیز علی فلاحی نیا
۰۹:۳۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
نظر خاصی ندارم
آخرین اخبار