مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پیامی سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر را به جوانان ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در متن پیام مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان آمده است :

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ، شصت و هشت سال پیش با انگیزه برخورداری از نیروی جوان، پرشور و فعال برای پیشبرد اهداف بشر دوستانه در کشور عزیزمان تشکیل شده و امروزه این سازمان یکی از قوی ترین ومنسجم ترین تشکیلاتی است که در زمینه آموزش وتربیت جوانان در راستای امور بشر دوستانه و امدادی فعالیت می کند .

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر زمینه سازی مشارکت جوانان در برنامه های عام المنفعه و امدادی و تصمیم گیری و تصمیم سازی در این امور را بر عهده دارد. تردیدی نیست که فعالیت های با ارزش اعضای جوان در عرصه های مختلف خدمات داوطلبانه به ویژه در خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان ، تحسین بر انگیز ،ارزشمند و باعث مباهات است .

اینجانب برخود لازم می دانم سالروز تشکیل این سازمان توانمند ، بانشاط ومردمی را به همه اعضای جوان بانگیزه وپرشور و همکاران خدوم و تلاشگر این حوزه تبریک عرض نموده ،توفیق خدمت رسانی به ملت شریف ایران و به ویژه جوانان برومند این مرز و بوم را از درگاه ایزد متعال آرزومندم .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.