استاندار يزد با صدور پيامي موفقيت دانش آموزان يزدي در كسب 5 رتبه برتر گروههاي آموزشي را به دانش آموزان پر تلاش، فرهنگيان دلسوز و خانواده هاي بزرگوار و عموم مردم استان يزد تبريك گفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيد محمد مير محمدي با صدور پيامي درخشش و موفقيت دانش آموزان خوش استعداد يزدي در كنكور سراسري 1394 و كسب 5 رتبه برتر گروه هاي آموزشي توسط آقايان نعمتي زاده، فرح زا، مسيحا، سلطاني و اقبالي را به ايشان و دانش آموزان پر تلاش، فرهنگيان دلسوز و خانواده هاي بزرگوار و عموم مردم استان يزد گفت.

متن كامل پيام به شرح ذيل است:

درخشش و موفقيت دانش آموزان خوش استعداد يزدي در كنكور سراسري 1394 و كسب 5 رتبه برتر گروه هاي آموزشي توسط آقايان نعمتي زاده، فرح زا، مسيحا، سلطاني و اقبالي را به تمامي اين عزيزان و دانش آموزان پر تلاش، فرهنگيان دلسوز و خانواده هاي بزرگوار و عموم مردم استان يزد صميمانه تبريك عرض مي نمايم.
بي ترديد اين موفقيت نمود عيني از تلاش و سخت كوشي دانش آموزان، همت معلمان، همراهي والدين و نتيجه همدلي و همزباني مسئولان و برنامه ريزان و اولياء و مربيان در امر تربيت نسل آينده ساز ايران اسلامي است.

اميدوارم فرزندان شايسته و دانش آموزان افتخارآفرين با تداوم مجاهدات خويش در راه كسب علم ومعرفت و كمال با دلسوزي و همت مسئولين و دست اندركاران آموزش و پرورش استان در پاسداري از شهرت علمي و ديني ديار دارالعباده و دارالعلم با تلاشي دوچندان موفق و مويد باشند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.