مدیرعامل شرکت مرغ زربال گفت : اولین و کاملترین زنجیره تامین گوشت مرغ در ایران و خاورمیانه دانست

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل شرکت مرغ زربال درافتتاح پروژه بزرگ تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک و دارو(مرغ سبز ) این شرکت را اولین و کاملترین زنجیره تامین گوشت مرغ در ایران و خاورمیانه دانست و گفت: در این مجموعه بیش از 900 نیرو مشغول به کار داریم که از این میزان154 نفر ایثارگر،157 نفر جانباز،فرزند شهید، فرزند جانباز و70 درصد از خانواده ایثارگران می باشند واز نظر تخصصی نیز175 نفر از تحصیلات عالیه برخوردارند.

علیرضاغنی زاده میزان تولید گوشت مرغ در شرکت زربال را بالغ بر7.5 میلیون قطعهدر سال برآورده کرده وادامه داد: این ظرفیت قابل توسعه به دو برابر می باشد و در بحث مرغ مادر هم پای استانداردهای جهانی حرکت کرده و به عنوان مثال در40 هفته، تولید مرغ مادر که 148 جوجه استاندارد جهانی است ما144 داشتیم.

مدیرعامل شرکت مرغ زربال اشاره کرد: این شرکت در مجموعه مزارع مادر و جوجه کشی خود سالانه بیش از 14 میلیون قطعه جوجه یکروزه گوشتی با کیفیت برتر تولید می‌کند که بخشی از آن در مجتمع تولید زربال پرورش می‌یابد و بخش دیگری به خریداران داخل و خارج از کشور فروخته می‌شود.

وی در خصوص شعار «تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک» که این مجتمع برای تبلیغ محصولات خود برگزیده است، خاطرنشان کرد: در هیچ بخش از دوره پرورش جوجه و مرغ در مجتمع زربال هیچ‌گونه آنتی ‌بیوتیکی مصرف نمی‌شود و هر هفته کارشناسان، بازرسان و دامپزشکان سازمان دامپزشکی و دیگر نهادهای نظارتی این موضوع را بررسی می‌کنند و حال به همه ثابت شده که مرغ زربال بدون آنتی‌بیوتیک پرورش می‌یابد و به کشتارگاه می‌رود.

غنی زاده ادامه داد: امروز به میمنت روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی شاهد بهره برداری پروژه بزرگ تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک و دارو(مرغ سبز ) با 270 هزار قطعه ای هستیم که با تلاش قصد داریم تا در3 ماه آینده این ظرفیت را به 5 برابر برسانیم.

مدیرعامل شرکت زربال با بیان اینکه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی هستیم اظهارداشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های وزارت جهادکشاورزی و سازمان دامپزشکی کلیه تولیدات ارکانیک بدون آنتی بیوتیک در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شرکت ، مرغ ، زربال ، تامین ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.