یاسوج ؛

790 روستای کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت متصل می شود

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: 790 روستای کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت متصل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، محمود واعظی جمعه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: 51 روستای این استان در حال حاضر از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

وی اظهار کرد: 234 کیلومتر شبکه فیبرنوری در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست در حالی که اجرای فیبرنوری هزینه های یادی دربردار اما تلاش برای توسعه فیبرنوری بین شهرهای این استان مورد توجه است.

وی به تعهدات سفر قبل خود به کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد وافزود:تاکنون 350 میلیارد ریال اعتبار برای آن تعهدهای سفرقبلی هزینه شده و تا سه ماهه نخست سال آینده 550 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل این پروژه هزینه خواهد شد.

واعظی به ضرورت تشکیل کمیته ای برای اجرای طرح های بخش فن آوری اطلاعات از سوی وزارت ارتباطات و استانداری اشاره کرد و افزود:باید نیاز ها و اولویت ها بررسی و مشکلات رفع شود.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در ادامه گفت:در عرصه سیاست های خارجی در چهارچوب رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تلاش دولت تصویر خوبی از ایران ایجاد شده است و زمینه ارتباط با دیگر کشورها همراه با حفظ عزت ملی فراهم شده است.

وی گفت: آنچه در موضوع برجام گذشت از دیدگاه صاحب نظران یک توفیق تاریخی برای ایران بوده است.

واعظی تصریح کرد: یک گروه اقلیت برجام را انتخاباتی و جناحی قلمداد کردنده اند که رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب و روشن کننده تکلیف همگان است.
وی بیان کرد: برجام یک مساله ملی است و شخص یا جناح سیاسی خاصی برای آن تصمیم نگرفته است، بلکه در راستای منویات مقام معظم رهبری در حال انجام است.

وی ابراز کرد: دولت برای بخش هایی از کشور که عقب ماندگی دارند برنامه های ویژه ای دارد.

وی توسعه دولت الکترونیک را لازمه توسعه همه جانبه و افزایش بهره وری دیگر بخش ها دانست.

واعظی به موفقیت های دولت در مهار تورم و رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: این توفیق ها در حالی شکل گرفته است که قیمت نفت ازبالای 100 به 40 دلار در دولت تدبیر و امید کاهش یافته است.

وی فضای ناامن اطراف کشور را یادآور شد و تصریح کرد: با فضای همدلی باید به توسعه کشور کمک کرد.

واعظی به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات پرشور و سالم همراه با مشارکت مردم با هدف کمک به منافع ملی از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام /س
برچسب ها: روستا ، اینترنت ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.