چند خبر از فلسطین/

ادعای صهيونيست‌ها درباره آزمایش دو موشک از غزه/ رژیم صهیونیستی زنی را به ادعای جاسوسی بازداشت کرد

منابع صهیونیستی مدعی شدند 2 موشک آزمایشی از نوار غزه به طرف دریا شلیک شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم،  منابع صهیونیستی از شلیک دو فروند موشک آزمایشی از نوار غزه به طرف دریا خبر دادند.

پایگاه اینترنتی صهیونیستی 0404 مدعی شد نیروهای مقاومت فلسطینی بامداد امروز جمعه دو فروند موشک ازمایشی از نوار غزه به طرف دریا شلیک کردند.

در تحولی دیگر دز فلسطین، شبکه الاقصی در خبری اعلام کرد: نظامیان صهیونیست مسجد «وصایا الرسول» را در الخلیل محاصره کرده و از ورود نمازگزاران در آن جلوگیری می کنند.

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی از بازداشت یک زن در حیفا به اتهام جاسوسی برای گردان های مجاهدین غزه خبر دادند.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد نسرین حسن از حیفا به اتهام جاسوسی برای گردان های مجاهدین بازداشت شده است.

این منبع افزود: سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) با کمک نیروی پلیس 26 مهر (18 اکتبر 2015) موفق به دستگیری نسرین حسن عبدالله 40 ساله همسر یک فلسطینی ساکن نوار غزه شده اند.

بنا به ادعای منابع اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی نسرین حسن عبدالله در سال 2013 به صفوف گردان های مجاهدین، که در سال های اخیر چند عملیات بر ضد صهیونیست انجام داده اند ، ملحق شده است.

این منابع همچنین مدعی شدند وی به عنوان فردی اسرائیلی از آزادی تردد به داخل و خارج این منطقه برخوردار و برای اجرای عملیات در داخل اسرائیل به این گروه ملحق شده بود.

پلیس رژیم صهیونیستی نسرین حسن عبدالله را متهم کرده است که در ژانویه و ژوئیه 2014 اقدام به جمع آوری اطلاعات درباره ساختمان های دولتی ، تاسیسات زیربنایی در منطقه حیفا از جمله بندر حیفا ، ایستگاه قطار ، دفتر وزارت داخلی و نحوه حفاظت از این ساختمان ها کرده و پس از بازگشت به نوار غزه این اطلاعات را در اختیار گردان های مجاهدین در غزه قرار داده است.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار