عضو شورای شهر تبریز گفت: واگذاری مغازه و کمک به تیم تراکتورسازی نیازمند مراحل اداری همانند ضوابط ، آیین‌نامه شهرداری ، تخفیف‌گیری است که تراکتورسازی با تعین نماینده می‌توانند پی‌گیری کنند.

جعفری : واگذاری مغازه به تراکتور مستلزم انجام روال اداری است/ تراکتور نماینده پی‌گیر ندارد
محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص کمک نقوی شورای شهر تبریز به تراکتورسازی اظهار کرد : باید عنوان کنم طی جلسه برگذار شده شورای شهر تبریز مصوب شد که به تراکتور کمک شود و قضیه به این تیم تمام شده است.

وی در ادامه افزود :‌البته کمک واگذاری مغازه به این تیم مستلزم انجام کارهای اداری بوده است.

جعفری گفت : تراکتورسازی فقط درخواست داده است و هنوز نماینده‌ای برای پی‌گیری کارهای اداری و حقوقی ندارد.

عضو شورای شهر تبریز و مدیرعامل سابق تراکتورسازی اذعان کرد : بطور حتم مباحث اداری تخفیف‌گیری و بسیاری مسائل دیگر قریب دو ماه طول می‌کشد که مسئولان این تیم پی‌‌گیر این قضیه باشند.

وی بیان کرد :‌ کمک غیرنقدی به تراکتور در واگذاری مغازه و اختصاص درآمد به این باشگاه بوده که نیازمند آیین‌نامه شهرداری ، تخفیف دهی ، اجرا یک سری ضوابط می‌باشد.

جعفری اضافه کرد : سعی می‌شود که به این تیم که نماینده و محبوب مردم تبریز است کمک و مساعدت شود.

عضو شورای شهر تبریز تصریع کرد : زمانی که مدیر عامل تراکتور بودم برای پی‌گیری قضیه و مربوط به مسائل اداری  تراکتور همین مدت به طول می‌انجامید که نماینده‌ای را پی‌گیر چنین کارهایی می‌کردم و این مسئله نیازمند پی‌گیری باشگاه توسط یک نماینده و پی‌گیر روال اداری می‌باشد.

وی در پایان یادآور شد: بطور حتم به تراکتورسازی کمک خواهد شد فقط با توجه به اینکه راهکار این کمک انجام کارهای اداری فراوان است که کمک نقدی بصورت قانونی به این باشگاه ارائه شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار