مهرنوش نجف‌زاده گفت: با توجه به حضور 4 تیم قوی و 4 تیم ضعیف نتایج پایان لیگ هندبال از ابتدا مشخص است.

تکلیف لیگ برتر از ابتدا مشخص است
به گزارش توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته ششم از لیگ برتر هندبال بانوان ثامن‌الحج سبزوار با 4 بازی و 8 امتیاز در صدر اول قرار دارد.

 تیم تاسیسات دریایی تهران با 5 بازی و 6 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد. امروز پنج‌شنبه 14 آبان  عصر دو تیم هدف‌پویان جوان قم و شهید چمران لارستان به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم شهرداری سنندج به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

فردا جمعه 15 آبان نیز تیم‌های ثامن‌الحج سبزوار به مصاف نفت گاز گچساران و صنعت مس کرمان میزبان تاسیسات دریایی خواهد بود.

با توجه به میزبانی تیم صنعت مس کرمان تاکنون هیچ گونه اقدامی و نامه‌ای جهت میزبانی تیم تاسیسات دریایی تهران به این تیم داده نشده است.

تیم تاسیسات دریایی تهران فردا جمعه 15 آبان به شهر کرمان نمیرود چرا که هنوز تکلیف حضور و ادامه همراهی تیم صنعت مس کرمان در جدول لیگ برتر بانوان مشخص نیست.

طبق شنیده‌ها تیم صنعت مس کرمان از لیگ برتر بانوان انصراف داده است که تاکنون از سوی مسئولان این تیم به فدراسیون نامه‌ای مبنی بر انصراف این تیم و هیئت استان از لیگ داده نشده و مسئولان فدراسیون تلاش می‌کنندف این تیم را از انصراف منصرف نمایند چرا که علاقمند و خواستار حضور این تیم در ادامه لیگ برتر بانوان هستند.

مهرنوش نجف‌زاده سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران در خصوص عدم حضور تیم در کرمان به خبرنگار توپ‌و‌تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طبق شنیده‌ها تیم صنعت مس کرمان  دچار مشکلات مالی شده و قادر به همراهی تیم‌ها در لیگ برتر بانوان نیست.
با توجه به اینکه تیم ما فردا میهمان این تیم است، اما به علت مشکلات اقدام به انصراف و عدم حضور در ادامه لیگ دارد و تاکنون برای میزبانی اقدامی انجام نداده است.

بنابراین تیم تاسیسات دریایی در تهران به تمرینات خود ادامه می‌دهد و برای مسابقه فردا به کرمان نمی‌رود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم تاسیسات دریایی تهران در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و با تیم ثامن‌الحج رقابت تنگاتنگی دارد.

نجف‌زاده در خصوص آمادگی تیمش اظهار داشت: تیم تاسیسات دریایی در آمادگی کامل قراردارد و به تمرینات فشرده خود ادامه می‌دهد.

وی در خصوص لیگ برتر امسال اذعان داشت: لیگ امسال اوضاع خوبی ندارد و مناسب نیست 4 تیم قوی و 4 تیم ضعیف در این لیگ وجود دارد واز همان ابتدا تکلیف تیم‌ها مشخص است چه تیم‌هایی برتر هستند و در اول جدول جای می‌گیرند.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: ما حامی مالی خوبی در این دوره مسابقات داریم و به خوبی از سوی مسئولان حمایت می‌شویم. امیدوارم دیگر تیم‌های شرکت در لیگ امسال نیز مشکل مالی‌شان برطرف‌شده و برای ادامه لیگ حضور داشته باشند.

در هر صورت نداشتن حامی مالی ادامه کار تیم‌ها سخت می‌شود و تیم صنعت مس کرمان نیز، از این قاعده مستثنی نیست، چرا که به هر حال این تیم از لیگ دسته یک در این رقابت‌ها حضور دارد و تیم جوانی بود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار