تیم ملی فوتسال کشورمان طی اولین دیدار خود در برزیل کلمبیا را با نتیجه 4،1 به زانو درآورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار از گرند پریکس ساعت 2.30 بامداد امروز به مصاف کلمبیایی رفت که نام این تیم برایش تداعی کننده روزهای تلخ جام جهانی دوره گذشته بود به همین دلیل بازیکنان اگرچه با روحیه ای پایین تر و ترس بیشتر پا به میدان گذاشتند اما مقتدرانه و با نتیجه 4-1 حریف را به زانو در آوردند.
اگرچه این برد کام تلخ بازیکنان را از خاطره جام جهانی کاملا شیرین نکرد اما غولی که از این تیم ساخته بودیم در هم شکست تا استارت خوبی برای گرند پریکس برزیل داشته باشیم.
در همین راستا بازی با حضور طیبی، حسن زاده، طاهری، احمدی و صمیمی به عنوان ترکیب اصلی درون زمین آغاز شد، قدرت فنی بازیکنان باعث شد تا با گرفتن نبض بازی در دقیقه 13 و روی حرکت طیبی به گل ابتدایی برسیم اما فوتسالیست های کشورمان که با دید یک بازی دوستانه در زمین حاضر نشده بودند با بالا بردن فشار حملات در دقیقه 15 و با ضربه حسن زاده به گل دوم رسیدند این گل باعث شد بازی فیزیکی و قدرتی را شاهد باشیم زیرا کلمبیا که با روحیه ایی بهتر در زمین حضور داشت به فکر جبران افتاد و با این استارت یکی از گل های دریافتی در دقیقه 32را جبران کرد تا بازی با نتیجه 2_1 پیگیری شود.
تیم ملی فوتسال کشورمان هرچند نا محسوس از کادرفنی اما انتقامی به این دیدار نگاه می کردند با پرس حریف و افزایش قدرت هجومی و کار درست فنی و البته هوشیاری صمیمی درون دروازه که در دو صحنه با واکنش های خیره کننده خود مانع از باز شدن قفل دروازه کشورمان شد، توانستند تنها 4 دقیقه بعد گل دیگری به ثمر برسانند، این گل در دقیقه 36 بازی و توسط طیبی به ثمر رسید.
ادامه بازی با هماهنگ تر شدن بازیکنان در زمین و برتری صد در صدی نسبت به حریف همراه بود تا گل چهارم کشورمان در دقیقه پایانی بازی و روی ضربه احمدی به ثمر برسد.
با این نتیجه ایران با روحیه ایی بالا از شکست کلمبیا فردا ساعت 1.30 بامداد به مصاف آنگولا خواهد رفت.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار