کنگره بین المللی کیفیت، ایمنی، تجویز و مصرف منطقی در مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، دبیر اجرایی کنگره با بیان اینکه رویکرد اصلی این کنگره گسترش فرهنگ مصرف و تجویز منطقی دارو است، گفت:در این کنگره بیش از 400 نفر از متخصصان و داروسازان کشور و سخنرانانی از کشور های آمریکا و هلند حضور دارند.

دکتر محمد رضا صابری در مورد محورهای این کنگره خاطرنشان کرد: این کنگره در محورهای کارآزمایی بالینی، ایمنی تجویز و مصرف دارو ، ارزیابی تجویز و مصرف دارو، اقتصاد تجویز دارو، فارماکوکینتیک بالینی، اپیدمیولوژی تجویز و مصرف دارو ، فارماکوویژیلانس و درمانهای دارویی جدید برخی از بیماریها برگزار می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در کنگره بین المللی کیفیت، ایمنی، تجویز و مصرف منطقی دارو 148 مقاله پذیرفته شده که 10 عنوان به صورت سخنرانی و بقیه در قالب پوستر ارائه می شود.

صابری اظهار داشت: کارگاههای تخصصی شامل تجویز منطقی دارو در بیماری های تنفسی، تجویز منطقی دارو در بیماریهای قلب و عروق، تجویز منطقی دارو در برخی بیماریهای عفونی، تجویز منطقی دارو در بیماریهای شایع روانپزشکی، تجویز منطقی دارو در بیماریهای شایع پوستی و تجویز منطقی دارو در بیماریهای زنان نیز در مدت سه روز برپایی این کنگره تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.