دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت :در تمام دقایق بازی مقابل پدیده نبض بازی را در اختیار داشته و حاکم زمین بودیم.

شیخ ویسی :120 دقیقه حاکم زمین بودیموحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های نفت تهران و پدیده مشهد اظهار داشت :نیمه اول بازی تحت تاثیر بادی بود که به سمت دروازه نفت می وزید اما رفته رفته جریان بازی را در دست گرفته و اواخر نیمه اول به گل رسیدیم.
 
وی افزود :با شروع نیمه دوم و در همان دقایق ابتدایی گل تساوی را دریافت کردیم.اما در تمام دقایق نبض بازی را در اختیار داشته و با حاکم مطلق زمین بودن چندین موقیت 100% گل خلق کردیم.
 
وی ادامه داد :یک گل سالم نیز به ثمر رساندیم اما اشتباه داوری سبب شد این گل آفساید اعلام شود.البته اشتباه داوری جزئی از فوتبال است و مهم این بود که ما در نهایت به مرحله بعدی جام حذفی صعود کردیم.بازیکنان نفت تمرکز خوبی در زدن پنالتی داشتند و خوشبختانه تمام پنالتی های ما گل شد.
 
شیخ ویسی درباره تقابل با استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت:با توجه به این که هر 2 تیم فوتبال را روی زمین بازی می کنند، بازی جذابی می شود.انگیزه زیادی داریم گام به گام پیش رفته و با صعود به فینال جام حذفی برخلاف سال گذشته قهرمانی را کسب کنیم.
 
دروازه بان تیم فوتبال نفت در مورد فهرست نفرات مصدوم این تیم گفت : امیدوارم با تلاش کادر پزشکی تیم بازیکنان مصدوم و با تجربه تیم بتوانند در شروع مجدد رقابت های لیگ به آمادگی برسند.چرا که حضور آن ها کمک ویژه ای برای کادرفنی و سایر بازیکنان نفت است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار