عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تبیین طرح افزایش وام خودرو در بسته حمایتی دولت به 25 میلیون تومان باعث بالا رفتن قدرت خرید متقاضیان می‌شود.

حسین گروسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تأثیر بسته حمایتی دولت بر صنعت خودرو سازی گفت: با اجرایی شدن بسته حمایتی دولت می‌توان انتظار رونق در بخش  تولید خودرو را داشت.

وی با اشاره به اهمیت افزایش وام خودرو به 25 میلیون تومان ادامه داد: تبیین طرح افزایش وام خودرو در بسته حمایتی دولت به 25 میلیون تومان باعث بالا رفتن قدرت خرید شده واین امر موجب می‌شود تا خودروهای متوقف شده در پارکینگ خودرو سازان به دست متقاضیان برسد.
 
گروسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در بسته حمایتی دولت برنامه‌ای برای کاهش قیمت خودرو وجود دارد یا خیر اظهار داشت: در این بسته تنها به موضوع افزایش تسهیلات مسکن اشاره شده و زمانی می‌توان در خصوص کاهش قیمت واقعی خودرو صحبت کرد که قیمت تمام شده آن کاهش یابد که در حال حاضر این موضوع عملی نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه تصریح کرد: اجرایی شدن این طرح می‌تواند به رشد داخلی کمک بسزایی نماید و باعث رونق بخش خودرو سازی کشور شود
 
وی در توضیح اجرایی شدن مفاد بسته حمایتی دولت یادآور شد: اجرایی شدن این بسته نیازمند یک دوره زمانی و اراده دولت بر این موضوع است و پس از سپری شدنان می‌توان در انتظار رونق شرایط اقتصادی کشور بود.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Australia
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۴
با این حرفها نمی توانید مردم را به خرید خودروهای اشغالتان تحریک کرد
آخرین اخبار