رییس کمیته انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولین گفت: ما تاکنون 4 سهمیه مستقیم پارالمپیک ریو را کسب کردیم و 3 سهمیه دیگر قرار است در مجارستان به دست آوریم.

علیرضا حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: طبق برنامه طی روزهای آینده 3 وزنه‌بردار در دسته‌های 65،72،107 کیلوگرم به مسابقات مجارستان اعزام می‌شوند تا 3 سهمیه مستقیم دیگر را برای تیم ملی کسب کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: در ابتدای سال 2016( بهمن‌ماه) در یکی از 3 کشور امارات، برزیل و مالزی حضور خواهیم یافت تا با شرکت در مسابقات جهانی وزنه‌برداران بتوانند رنکینگ لازم برای حضور در مسابقات ریو را به‌دست آورند.

حسینی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی گفت : این اردوها تا مسابقات ریو به طور منظم ادامه خواهد داشت و در هر ماه به مدت 12 روز وزنه برداران در اردوی آمادگی حاضر خواهند شد.

رئیس کمیته ادامه داد : وزنه برداران دعوت شده در هشتمین اردو از جمعه بعداز ظهر وارد کمپ تیم ملی می‌شوند و تمرینات آنها از شنبه صبح تا 29 آبان زیر نظر مربیان برگزار خواهد شد.

وی در پایان ضمن ابراز رضایت کامل از اعضای تیم ملی خاطر نشان کرد : با توجه به کمبودهای موجود وزنه برادران بسیار خوب عمل کرده و توانسته‌اند سهمیه و رنکینگ لازم را بدست آورند.

امیدوارم فدراسیون و کمیته پارالمپیک توجه بیشتری به وضعیت تیم داشته باشند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار