دبیر انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: وزنه‌‌ برداران جانباز و معلول آمادگی تکنیکی و فنی برای شرکت در پارالمپیک را دارند.

غلامرضا آسترکی در گفتگو با  خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در رابطه با آمادگی وزنه برداران‌ جانبازان و معلول و زمان برگزاری اردوها و تمرینات تیم ملی وزنه برداری‌ اظهار داشت: تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه‌ جهان موفق به کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک ریو نشدیم.

 وی بیان کرد: در حال حاضر هیچ مسابقه‌ داخلی و خارجی برای وزنه برداری برگزار نمی‌شود چرا که ورزشکاران در حال آماده سازی خود برای ارتقا رکورد زنی و افزایش آمادگی فنی و تکنیکی هستند .

آسترکی ادامه داد: سومین اردوی تمرینات  تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین تا سوم مهر ادامه خواهد داشت همچنین در تدارک برگزاری اردوهای دیگری نیز هستیم.

 گفتنی است:  امید جعفری در دسته 59 کیلو گرم، نادر مرادی در دسته‌ 72 کیلو گرم، مجید فرزین در دسته 80 کیلو گرم، حامد صلحی پور در دسته 88 کیلو گرم،  سامان رضی در دسته 97 کیلو گرم علی صادق زاده در دسته 107 کیلو گرم و احمد امین زاده و سیامند رحمان نیز در دسته بالای 107 کیلو گرم، هشت نفری هستند که موفق به کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک ریو شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار