فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: انتخابات هفتم اسفند در شمیرانات به صورت الکترونیکی برگزار و تعداد صندوق های رأی نیز 238 عدد است.

کم‌وکیف صندوق‌های اخذ رأی در شمیرانات
عزت‌الله خانمحمدی فرماندار شهرستان شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سازمان‌دهی و ساماندهی ستاد انتخاباتی این شهرستان اظهار کرد: طبق اعلام وزارت کشور انتخابات در سطح شهرستان به منظور امنیت بیشتر در جریان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی و تعداد 238صندوق رأی نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات سه مرحله اجرایی برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر و حضور مردم در انتخابات در نظر گرفته شده است و این مراحل شامل مرحله‌ی قبل، حین و پس از انتخابات است. 
 
 فرماندار شهرستان شمیرانات افزود: در مرحله‌ قبل از برگزاری انتخابات رویکرد ایجاد فضای نشاط سیاسی برای حضور حداکثری مردم، ایجاد فضای تبلیغاتی در سطح شهرستان و فرصت برابر برای تمام جریانات، احزاب و گروه‌های سیاسی در چارچوب قانونی تعریف شده است. 
 
خانمحمدی در ادامه گفت: یکی دیگر از اقدامات در دستور کار برای انتخابات شناسایی معتمدین و آمادگی برای تشکیل هیئت اجرایی، ارزیابی و بررسی شعب اخذ رأی و برنامه‌ریزی برای تدارک پشتیبانی انتخابات، تعامل و هماهنگی برای نظارت شورای نگهبان خواهد بود. 
 
فرماندار شهرستان شمیرانات بیان کرد: هرگونه تبلیغات زودرس تخلف محسوب می‌شود و تاکنون موردی در این زمینه دیده نشده و کاندیداتورها باید در زمان رسمی که از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود به تبلیغات بپردازند. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
 
انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار