مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت:تیم‌های فنی به صورت شبانه روز ارتباطات استان را تحت نظر دارند و در حال حاضر وضعیت ارتباطی نرمال است.

بیگی:رفع مشکل ارتباطی در پی سیل استان ایلام
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به بارش شدید باران در کشور که منجر به وقوع سیل در برخی استانها از جمله ایلام شد، حسن بیگی مدیرکل ICTاستان ایلام با تاکید بر رفع مشکل ارتباطی در سطح این استان، ارتباطات استان را نرمال بیان کرد و گفت: هم اکنون تیم های فنی, به صورت 24 ساعته ارتباطات استان را تحت نظر داشته و به سرعت نسبت به هر مشکلی واکنش نشان می دهند.

وی افزود: در حال حاضر با تلاش تیم های فنی, مشکل ارتباطی ایجاد شده در سطح استان پس از بارش های شب گذشته و جاری شدن سیل در صبح امروز، رفع شده است.

 حسن بیگی با اشاره به قطعی زیرساخت های ارتباطی که منجر به قطع ارتباط در دو شهر دهلران و مهران شد، افزود: در پی بارندگی های فراوان شب گذشته و وقوع سیل در صبح امروز، دو نقطه ارتباطی مهران و دهلران آسیب دید که با حضور به موقع اکیپ های فنی و کمک استانداری و مدیریت بحران استان, در ساعت 19:30 امشب ارتباطات استان به حال نرمال درآمد.

وی با بیان اينکه که مشکل نقاط حادثه خیز رفع شده است، گفت: با هماهنگی با مدیریت بحران گشت های 24 ساعته و اکیپ های فنی حضور دارند و هر گونه مشکل احتمالی را به سرعت رفع می کنند.

حسن بيگي با بیان این که در حال حاضر از میزان بارش ها کاسته شده است، اظهار کرد: طبق اعلام مسولان مربوط، بارش ها تا شنبه ادامه داشته و بر میزان آن نیز افزوده می شود، اما جای هیچگونه در حوزه ارتباطات نگرانی نیست و از هر جهت آمادگی مواجهه وجود دارد.

انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار