سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر از تجهیز بیمارستان معرفی به دستگاه های نوین تشخیصی و درمانی به عنوان تنها بیمارستان دولتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ماهشهر،علیرضا قدری سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر  گفت: با تلاش و پیگیری مسئولان شبکه بهداشت و درمان ماهشهر، چند دستگاه و تجهیزات پزشکی پیشرفته از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان معرفی اعطا گردید.

وی اظهار کرد: این تجهیزات تشخیصی و درمانی به منظور ارتقاء خدمات درمانی و کیفیت بخشی خدمات بر اساس استانداردهای جهانی با اعتبار 4 میلیارد و 652 میلیون ریال به شهرستان واگذار شد.

قدری ماشین بیهوشی، ونتیلاتور بزرگسال، وینتلاتور اطفال و نوزادان، دستگاه مانیتور دیواری به همراه مانیتورسانترال مورد استفاده در بخش های NICU و ICU ، دستگاه فیکو برای انجام عمل های چشمی، چهار تشک مواج برای جلوگیری از زخم بستر بیماران بستری و دستگاه سونوگرافی پیشرفته با کیفیت بسیار بالا برای تصویربرداری از احشاء داخلی شکم را از جمله دستگاه های خریداری شده برای تجهیز بیمارستان نرگس عنوان کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر همچنین از راه اندازی بخش NICU نوزادان برای نخستین بار در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان ماهشهر خبرداد.

 وی اذعان کرد: با فعال کردن این بخش و تجهیز آن به کادر درمانی متخصص و پزشک مستقر، از اعزام بیمار به مرکز استان جلوگیری خواهد شد.

علیرضا قدری بندر ماهشهر را به عنوان شهرستان پیشرو در اجرای طرح ملی تحول نظام سلامت معرفی کرد و افزود: امیدواریم با این اقدامات، هیچ بیماری برای دریافت خدمات درمانی و درمانی، دچار مشکل نشود.

بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر با ۱۵۰ تخت ثابت، سال ۱۳۸۲ توسط حاج ابراهیم معرفی ساخته شده و جایگزین بیمارستان شهداء ماهشهر شد.

این بیمارستان دارای بخش های داخلی ، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، کودکان، ارتوپدی، چشم پزشکی، اورولوژی، سی سی یو و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.