دامادی: آمریکا نماد ظلم و استکبار است/ همچنان فریاد "مرگ بر آمریکا" سر خواهیم داد

نماینده ساری گفت: آمریکا نماد استکبار و ستم است و هر وقت این نماد شکسته شود، فریاد مرگ بر آمریکا ملت ما در روز 13 آبان هم پایان می‌یابد.

"محمد دامادی" در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره 13 آبان‌ ماه که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است گفت: کشور ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) از زمانی که بیدار شد دیگر زیر بار هیچ زوری نرفت.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه مردم ایران در روزهای مختلفی فریاد بیداری سر داده‌اند و یکی از این روزها روز 13 آبان است، اظهار داشت: مردم ایران علیه ظلم فریاد زدند  اما نه فقط برای خودشان بلکه برای همه کشورهای دنیا که بیدار باشید و در برابر استکبار، تزویر، نیرنگ و زور سکوت نکنید.

وی متذکر شد: استکبار جهانی نمی‌تواند ببیند که کشوری با آن‌ها کنار نمی‌آید و زیر پرچمشان نمی‌رود و چون تحمل این موضوع را ندارند به حربه تحریم و فشار علیه کشورمان متوسل شدند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی در این راستا روزی داعش را به وجود می‌آورد، روزی طالبان ایجاد می‌کند و در کل هزار و یک مسئله ایجاد می‌کند تا کشورهای آزادی چون ایران را تحت فشار قرار دهد و جلوی رشدشان را بگیرد اما موفق نشد به هدفش در ایران برسد.

دامادی با بیان اینکه آخرین حربه استکبار جهانی برای فشار بر ملت ایران اعمال تحریم‌های ظالمانه بود، اذعان داشت: چون فشارها و تحریم‌های مزدوران در کشورمان نتیجه نداد به این مرحله رسیدند که باید با کشورمان مذاکره کنند.

وی در ادامه گفت: تمام کشورهای قدرتمند جهان با هم متحد شدند و در یک طرف قرار گرفتند و در طرف دیگر ما پای میز مذاکره نشستیم و حرف‌های خودمان را زدیم و زیر بار زور نرفتیم و نتیجه آن توافق هسته‌ای برجام شد.

دامادی با تاکید بر اینکه این توافق هسته‌ای تاثیری بر آزادی خواهی و مبارزه با ستم ما و نحوه بزرگداشت 13 آبان نخواهد گذاشت، گفت: ما همچنان آزادی‌خواه هستیم چرا که آمریکا با وجود توافق برجام باز هم دست از شرارت‌هایش بر نداشته است.

نماینده ساری با بیان اینکه روزی ملت‌های مستضعف دنیا یکی پس از دیگری بیدار خواهند شد، خاطر نشان کرد: آمریکا فقط مربوط به ایالت متحده نیست، بلکه نماد استکبار و ستم شده و هر وقت این نماد شکسته شد فریاد مرگ بر آمریکا ملت ما در روز 13 آبان هم پایان می‌یابد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار