دبیرخانه جشنواره مردمی عمار، در اطلاعیه‌ای، درگذشت حاج غلامرضا آهنگری (آهنگران)، را به خانواده محترم و معزز آهنگران، تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دبیرخانه جشنواره مردمی عمار؛ طی اطلاعیه‌ای، با ابراز تاسف از درگذشت حاج غلامرضا آهنگری (آهنگران)، پدر حاج صادق آهنگران، این مصیبت را به خانواده محترم و معزز آهنگران، تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم، از خداوند متعال خواستار است.

گفتنی است؛ حاج غلامرضا آهنگری (آهنگران)، مداح اهل بیت علیهم السلام و از چهره‌های نامی دفاع مقدس، پس از گذراندن دوره‌ای سخت از بیماری تنفسی، شامگاه دوشنبه 11 آبان ماه، در ایام عزاداری سالار شهیدان، در اهواز دعوت حق را لبیک گفت.

همچنین، مراسم تشییع مرحوم آهنگران صبح پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح از مسجد اعظم اهواز واقع در چهارراه آبادان، بلوار آیت‌الله بهبهانی برگزار خواهد شد و پس از آن مراسم خاکسپاری در قطعه یک بهشت شهدای اهواز انجام می‌شود.

مراسم ترحیم آن مرحوم صبح جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز و مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم آهنگران سه شنبه ۱۹ آبان از ساعت ۱۶ الی ۱۷.۳۰ در مسجد ولی عصر (عج) واقع در خیابان وزرای تهران منعقد خواهد بود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار