طراحی متفاوت لکسوس برای LF-FC

«لکسوس LF-FC» نیز همانند شرکت مادر تویوتا، از ریشه‌های هیبریدی خود فراتر رفته و از فناوری‌های بهینه‌سازی مصرف سوختی استفاده می‌کند

به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛رویکردهای همیشه متمایز لکسوس، بویژه در حوزه محافظه کاری مانند سدان‌های لوکس، بار دیگر محصولی قابل تقدیر ارائه کرد. «لکسوس LF-FC» نیز همانند شرکت مادر تویوتا، از ریشه‌های هیبریدی خود فراتر رفته و از فناوری‌های بهینه‌سازی مصرف سوختی استفاده می‌کند که احتمالا جزو آینده محصولات این برند خواهند بود.


طراحی متفاوت لکسوس برای LF-FC

از نظر طراحی بیرونی، کلیت این طراحی بسیار نادر است. جلوپنجره خانه زنبوری این خودرو اکنون به نقطه آغاز یک بدنه داخلی تبدیل شده است که پیکره اصلی خودرو را تشکیل می‌دهد. گلگیرها به‌صورت مجزا و روی ورودی‌های عظیم و C-شکل هوا قرار گرفته‌اند که البته همخوانی کاملی با دیگر فرم‌های بدنه این خودرو ندارد.

طراحی متفاوت لکسوس برای LF-FC


هیکل کلی خودرو از برخی زوایا خوب است. نسبت‌های اصلی اشکالی ندارند اما وقتی کمی از نزدیکتر و با دقت بیشتری به طراحی خارجی آن نگاه می‌کنیم، نقاط ضعف زیاد خود را نمایان می‌کند.


طراحی متفاوت لکسوس برای LF-FC

در قسمت ستون شیشه عقب و ستون دور در، می‌توان مشاهده کرد که سطوح طراحی شده مفهوم معینی در خود ندارند. اما از زاویه سه چهارم عقب، خودرو در کل یک خودروی سنگین و غیرکارآمد به نظر می‌آید. از زاویه دید اریب، مدل LF-FC ظاهری بیش از حد خشک دارد – شیشه‌ها به زیبایی طراحی نشده‌اند و خمیده نبودن بخش بالا و عقب اتاق نیز باعث می‌شود خودرو، حجیم و فاقد آن ظرافت لازم به نظر برسد. اما از برخی زوایا این خودرو چیزی شبیه آستون مارتین یا مازراتی است که برای لکسوس می‌تواند نوعی تعریف محسوب شود.



طراحی متفاوت لکسوس برای LF-FC

وقتی کلیت طراحی خودرو را در نظر می‌گیریم، ایده‌های خوب و متمایزی در آن وجود دارد که تلاش می‌کند خود را به بیننده معرفی کند اما همانند آن فناوری بهینه‌سازی مصرف سوخت که گفته شد، مدل LF-FC در مجموع مانند محصولی در حال پیشرفت به نظر می‌آید که هنوز جای کار دارد



طراحی متفاوت لکسوس برای LF-FC



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.