استاندار کرمان با اشاره به اینکه، شهر کرمان در حال تبدیل شدن به یک کلانشهر است، گفت: براساس پیش بینی های انجام شده در برنامه ششم توسعه، استان کرمان باید به استانی مهاجرپذیر تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی روز سه شنبه در دیدار با هیات سرمایه گذاری عمانی پروژه گودال خشت مال ها ( صاروج پارس) افزود: در حال حاضر فرصت خوبی برای سرمایه گذاران در استان کرمان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری موجود در استان کرمان، این استان از مراکز مهم گردشگری برای حضور گردشگران خارجی است و در آینده نزدیک و براساس برنامه ششم توسعه کرمان به عنوان مر کز پشتیبانی جنوب شرق کشور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی شرایط بسیار خوبی است و فرصت های خوبی برای جلب سرمایه گذاری خارجی داریم.

نماینده عالی دولت در استان کرمان با اشاره به امضای تفاهم نامه متروی کرمان در هفته گذشته، عنوان کرد: در این رابطه حدود دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت.

وی به ایجاد ترمینال هوایی جدید کرمان به عنوان مدرن ترین ترمینال هوایی کشور اشاره کرد و ادامه داد: این ترمینال طی سه سال به بهره برداری می رسد و ظرفیت جا به جایی سه میلیون نفر مسافر را دارد.

رزم حسینی با اشاره به این مطلب که در سال گذشته نزدیک یک میلیارد یورو از اعتبارات صندوق توسعه ملی استفاده کرده ایم، گفت: آینده کرمان آینده خوبی برای سرمایه گذاران در این استان خواهد بود.

وی خطاب به هیات مدیره پروژه صاروج پارس، تصریح کرد: با توجه به ثبات نرخ ارز می توانید از اعتبارات خارجی خوبی برای سرمایه گذاری در استان کرمان استفاده کنید زیرا این استان دارای فرصت های سرمایه گذاری بسیار خوبی است.

وی تاکید کرد: همکاری ما نباید تنها در ساخت یک سیتی سنتر خلاصه شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه صاروج پارس از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته باید معماری متناسب با میراث فرهنگی منطقه داشته باشد و این امر جذابیت خاصی را نیز به این پروژه می بخشد.

استاندار کرمان ضمن تقدیر از فعالیت و همراهی رسانه ها در استان کرمان، تاکید کرد: رسانه ها به صورت مستمر اطلاعات مربوط به طرح های عمرانی را ثبت می کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تبدیل ، کلانشهر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.