حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: سیزده آبان فریاد توحید علیه شرک و نفاق و جلوه‌ای از مبارزه حق و باطل در طول تاریخ است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ در این بیانیه آمده است: 13 آبان یادآور سه مقطع بزرگ تاریخ معاصر است، 13 آبان سال 1343 ملت ما شاهد تبعید مرجع بزرگ شیعیان جهان، حضرت امام خمینی(ره) به جرم دفاع از شرف و استقلال ایران بود، 13 آبان سال 1357 دژخیمان شاه، دانش‌آموزان مظلوم را به گلوله بستند و در 13 آبان 1358 ملت ما شاهد خروش انقلابی دانشجویان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بودند تا به سلطه و ستم استکبار جهانی در ایران انقلابی خاتمه دهند.

این بیانیه می‌افزاید: سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران و یادآور جهاد مومنان علیه کفر و ظلم و ستم ستمکاران به رهبری شیطان بزرگ آمریکاست. سیزده آبان فریاد توحید علیه شرک و نفاق و جلوه‌ای از مبارزه حق و باطل در طول تاریخ و یادآور ماهیت استکباری آمریکا و تبلور همگرایی و وحدت ملی ملت استوار و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تبعیت از ولایت‌فقیه است.

درایت و هوشمندی ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب اسلامی در کنار هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است، بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت‌ بیداری اسلامی و فراگیر شدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جای‌جای عالم مبدل ساخته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.