مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری قزوین گفت: طی دو سال اخیر 251 فقره ارتباط تلفنی مردم با استاندار از طریق سامانه سامد مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حمزه محمدی افزود:طی دو سال اخیر از طریق این سامانه 251 مورد ارتباط تلفنی با استاندار ثبت و مسایل طرح و پیگیری شده است.

وی اظهار کرد:  تعداد شکایات ثبت شده مردم استان از ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سامانه سامد از 416 فقره به 102 مورد کاهش یافته است که در مقایسه با مدت مشابه گذشته کاهش 400 درصدی را نشان می‌دهد.


مدیرکل دفتر بازرسی استانداری تصریح کرد: در مورد درخواست مردم از دستگاه‌های اجرایی نیز آمارها نشان می‌دهد تعداد درخواست مردم از سازمان‌ها و ادارات از 9 هزار و 366 فقره به 819 مورد کاهش یافته است.


وی ادامه داد: آمار بالای درخواست‌های مردمی ثبت شده در سامانه سامد در دولت گذشته به دلیل انجام سفرهای استانی بود که در این سفرها، نامه‌ها و درخواست‌های مردمی جمع‌آوری می‌شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.