دومین جشنواره خشت طلایی تهران با 24 اثر برگزیده پروژه ایده شهر از گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد را نیز در گروه برترین ها قرار داد.

رییس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت:بیش از 300 اثر به دومین جشنواره خشت طلایی ارسال شد که 18 اثر آن از طرف شهرداری مشهد واز میان طرح های ارسالی مشهد تنها اثری که به مرحله نهایی راه پیدا کرد پروژه ایده شهر از گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد بوده است.

هادی قاسم پور افزود: در بخش پایانی جشنواره جهانی خشت طلایی جمعا 24 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردکه 20 اثر آن مربوط به کشورهایی آسیایی، آفریقایی واروپایی نظیر آلمان ،فرانسه ،هلند،استرالیاوآفریقای جنوبی وچهار اثر آن نیز مربوط به ایران واز شهرهای مشهد ،اصفهان ،شیراز وتهران بوده است.

وی با اشاره به 8محور انتخابی جشنواره تصریح کرد:مهم ترین محورها شامل معماری شهر سازی،توسعه پایدار،حمل ونقل وخلاقیت ونوآوری برای زندگی بهتر شهری بود که طرح گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به محور نوآوری پرداخته وپروژه به زبان انگلیسی به جشنواره ارسال شد ومحتویات آن شامل تیزر،پاور پونت وتصاویرمربوطهبه همراه فعالیت های پژوهشی در قالب یک پک به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال شد.

همچنین در مراسم اختتامیه که مصادف بود با روز جهانی شهرها یعنی 9آبان ماه امسال پیام دبیر کل سازمان ملل از طرف نماینده ایشان در جمع شرکت کنندگان جشنواره که قالیباف شهردار تهران ودبیر کل انجمن کلان شهرهای جهان نیز جزء آنها بودن قرائت گردید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.