در بازرسی کارشناسان دامپزشکی از یک سردخانه ، محموله ای به وزن تقریبی 50 تن تخم مرغ و21تن سنگدان فاسد کشف و روز گذشته معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دکتر یدالله کلهر رییس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان با اعلام این خبر افزود: در تاریخ 94/5/31 در بازرسی کارشناسان دامپزشکی از سردخانه ای واقع در شهرستان تاکستان محموله ای به وزن تقریبی 71 تن شامل سنگدان وتخم مرغ را مشاهده کردند که فاقد شناسنامه بود.

بازرسان دامپزشکی پس از بررسی های اولیه ونمونه برداری و ارسال به آزمایشگاه ، سردخانه را تا زمان اعلام نتایج پلمپ نموده وتصمیم گیری در خصوص نمونه های موصوف را به همراه نتایج آزمایشات مربوطه به مراجع قضایی واگذار نمودند.

دکتر کلهر تصریح کرد: با عنایت به نتایج حاصله ،مبنی بر وجود آلودگی سالمونلا وعدم امکان مصرف محموله برای مصارف انسانی، قاضی پروندهدستور داد تا تخم مرغ تاریخ گذشته معدوم ومحموله سنگدان برای مصرف دامی تبدیل به پودر گوشت گردد.

گفتنی است این محموله 71 تنی با حضور نمایندگان اداره کل دادگستری ، نیروی انتظامی وشبکه بهداشت ودرمان و دامپزشکی از محل سردخانه برای اجرای حکم معدوم سازی خارج شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.