مهمانسرایی به نام خواب و کتاب با یکهزار و 700 عنوان کتاب به زبان های انگلیسی و ژاپنی در توکیو برای پذیرایی از علاقمندان کتاب راه افتاده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان از پایگاه اطلاع رسانی روزنامه ایندیپندنت، این مهمانسرا که از پنجم نوامبر (15 آبان) رسما باز می شود، در پایگاه اطلاع رسانی خود از چندی قبل با انتشار تصاویری علاقه مندان را به اقامت در آن ترغیب کرده است.
با توجه به این تصاویر مسئولان این مهمانسرا تختخواب ها را پشت و در اثنای قفسه های کتاب تدارک دیده اند و مهمانان می توانند با عبور از پلکان هایی به تختخواب ها برسند.
این مهمانسرا 30 تخت دارد و هر کابین کوچک که تخت ها در آن تعبیه شده است به یک چراغ خواب مجهز است بنابراین مهمانان می توانند هنگام خواب نیز کتاب بخوانند.
کتاب ها از سقف آویزان هستند و مهمانان می توانند هر کتابی را که انتخاب کنند بخوانند. هزینه اقامت در این مهمانسرا 19 پوند برای هر شب تعیین شده است.
مسئولان این مهمانسرا در پیامی در پایگاه اطلاع رسانی آن نوشته اند: تجربه ای که هر کس دست کم یکبار احساس کرده است؛ خواب رفتن در حال کتاب خواندن. مهمانان ما در این مهمانسرا عالی ترین لحظات را با خواب و کتاب تجربه می کنند.
منبع:ایرنا
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.